I´m back!

Hejsan!

Jag har varit ganska frånvarande ett tag nu från bloggandet och allt.
Men eftersom jag inte skrivit på denna bloggen så har jag skrivit litegrann
på min andra blogg som jag ska sluta använda nu. försöker hitta en bättre
bloggsida men det går sakta. Eller om någon skulle kunna hjälpa mig att
designa om denna bloggen, det skulle vara jättegulligt! =)
http://mallliii.bloggproffs.se/
Daniel och jag har snart varit tillsammans i 9 månader och vi är fortfarande
lika lyckliga tillsammans, lite tjafs då och då men det blir bra lika fort igen
som tur är! Vi funderar på att dra utomlands tillsammans till vintern/våren
och jag tror det skulle vara riktigt mysigt :) när vi firar 1 år så tänkte jag
ge honom en överraskning och jag hoppas han blir glad ^^ vad det är kan
jag inte säga än, för jag vet inte riktigt än!
Mer får ni veta senare<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0